نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مهاجم ازبک پرسپولیس را بشناسید| شرزود تمیروف کیست؟

  • کد خبر: ۱۰۰۳۶۰
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
مهاجم ازبک پرسپولیس را بشناسید| شرزود تمیروف کیست؟
۲۳ ساله، راست‌پا، سرعتی و گل‌زن از جمله خصوصیاتی است که بازیکن جدید پرسپولیس گفته می شود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بازیکن ازبکستانی تیم پاختاکور که به‌خوبی جای خالی ستاره سوئیسی این تیم را در خط حمله پر کرده و به‌تازگی به تیم ملی کشورش هم دعوت شده، مهاجمی است که سرخ‌پوشان می‌خواهند به خدمت بگیرند. تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌هاست که در‌پی جذب یک مهاجم خارجی به سر می‌برد تا بتواند ضعف خود در این منطقه از زمین را از بین ببرد و در هفته‌های باقی‌مانده تا پایان فصل با تمام قوا به‌مصاف رقبایش برود.

شرزود تمیروف، بازیکن بیست‌وسه‌ساله تیم پاختاکور ازبکستان، مهره‌ای است که یحیی برای تقویت خط‌حمله تیمش در نظر گرفته است؛ بازیکنی راست‌پا و صدوهشتاد‌سانتی‌متری که پیش‌از‌این یک هافبک بود و در دو سمت چپ و راست هم در قامت وینگر به میدان می‌رفت، اما در پاختاکور به یک مهاجم تبدیل شد. این بازیکن هنوز در ویکی‌پدیا صفحه‌ای ندارد، اما با ارزش ۳۵۰‌هزار یورو قرار است بعد از عزیزبک آمانوف، خرید تازه استقلال، به دومین بازیکن ازبکستانی لیگ بیست‌و‌یکم تبدیل شود.

تمیروف بعد از بازی در تیم کمتر از ۲۱ سال نسف‌قارشی در سال۲۰۱۹ به تیم ناشناخته شورتان گوزار پیوست. سال بعد راهی تیم مشعل شد و درنهایت در ژانویه۲۰۲۱ اتفاق بزرگی در زندگی ورزشی این بازیکن رخ داد و بهترین باشگاه کشور یعنی پاختاکور خواهان جذبش شد و شرزود را با قراردادی سه‌ساله به خدمت گرفت. او ابتدا در ترکیب اصلی تیم جایی نداشت تا اینکه ارن دردیوک، مهاجم شناخته‌شده سوئیسی پاختاکور در میانه فصل قراردادش را فسخ کرد. در این برهه پیتر هیوسترا، سرمربی هلندی پاختاکور، تصمیم گرفت تا به مهاجم جوان و بیست‌ودو‌ساله‌اش زمان بدهد.

تمیروف خیلی زود جواب اعتماد کادر فنی را داد و با شماره‌۹ در خط حمله این تیم درخشید و در سوپرلیگ‌۲۰۲۱ که با قهرمانی پاختاکور به اتمام رسید، در هجده بازی، هشت گل به ثمر رساند تا آمارش در لیگ این کشور در‌مجموع به ۴۹ بازی، ۱۰ گل و چهار پاس گل برسد. مزد این درخشش، دعوت‌شدن به تیم ملی ازبکستان بود. سرچکو کاتانتس، سرمربی اسلوونیایی ازبکستان، برای دیدار دوستانه با ژاپن از تمیروف دعوت کرد تا به قول خود این بازیکن، رؤیایش محقق شود؛ اما این دیدار برگزار نشد.

البته که تمیروف برای حضور در ترکیب اصلی ازبکستان کار سختی دارد و باید با الدور شومورودوف، کاپیتان تیم و بازیکن آ. اس‌رم ایتالیا، رقابت کند. ایگور سرگیف و یکی‌دو مهره دیگر نیز در خط حمله حاضر‌ند تا عرصه را برای این بازیکن جوان تنگ کنند. فراموش نکنیم که تمیروف در لیگ قهرمانان سال‌۲۰۲۱ هم شش بازی برای تیمش انجام داد. این مهاجم جوان در سال‌۲۰۲۱ و در نظرسنجی یکی از بهترین رسانه‌های ازبکستانی با نظر کاربران، چهارمین مهاجم سال شد. او حالا قرار است به ایران بیاید تا در کمتر از چهار سال پس از حضور در سطح اول فوتبال ازبکستان با یک انتقال جذاب، به قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر ایران ملحق شود.

در تعریف این بازیکن باید گفت که صبر فراوانی دارد و با تلاش و پشتکار به‌دنبال تصاحب جایگاهی اصلی خواهد بود. او در پاختاکور نیز با همین شیوه توانست مهاجم اصلی تیم و زوج دراگان چران شود. باید دید در صورت پیوستنش به پرسپولیس، او چه نمایشی خواهد داشت. او پیش‌از‌این در مصاحبه‌ای گفته بود: از مبارزه فرار نمی‌کنم. منتظر می‌مانم تا فرصتی نصیبم شود. در آن زمان به بهترین شکل از شانسم استفاده می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->